Kauliukų sistema ir character sheet

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down

Kauliukų sistema ir character sheet

Rašyti  Captain on Antr. 12 20, 2016 2:17 am


Dice mechanika yra naudojama, kad padaryti žaidimą įdomesnį, mažiau nuspėjamą ir užkirsti kelią godmode. Kiekvienas veikėjas pradeda nuo 0 ir stiprėja pagal savo pasiekimus. Visiems galioja vienodos taisyklės, tačiau kaip veikėjas išsivystys priklauso tik nuo rašytojo.

Žaidime naudojami dice:

  • Battle dice: kovos kauliukas metamas vykstant veikėjų arba erdvėlaivių kovoms. Kauliukas turi tris reišmes: Hit, Miss, Crit. Hit - ataka pataiko. Neturint papildomų jėgos atributų Hit reikšmė = 1 damage. Miss - ataka nepataiko. Padaroma 0 damage. Crit, kitaip žinomas kaip critical - ataka pataiko dvigubai stipriau. Neturint papildomų jėgos atributų Crit reikšmė = 2 damage. Erdvėlaivių kovose kauliuko reikšmės yra tokios: Hit = -10 SP priešininko erdvėlaiviui, Miss = ataka nepataiko, Critical = ataka pataiko dvigubai stipriau (be papildomų ataka yra -20 SP priešininko erdvėlaiviui).

  • Reward dice: metamas atlikus misiją arba kai Captain nurodo.

  • Specialty dice: metamas nuėjus pas specialistą arba kai Captain nurodo.

  • Puzzle dice: metamas vykdant Altissia misijas arba kai Captain nurodo.

  • Game dice: Rock, paper, scissors žaidimas, naudojamas kai veikėjai nori išspręsti kokį nors ginčą, žaidžia arba kai Captain nurodo.

Dice naudojimas:

Veikėjas gali ridenti tik vieną kauliuką viename poste. Turint +Dice Roll atributą, kauliuką galima ridenti atitinkamai kartų. Pvz.: turint +1 Dice Roll viename poste veikėjas gali ridenti kauliuką 2 kartus.

+Damage atributas skaitosi kiekvienai išmestai Battle dice reikšmei atskirai.

+Defense atributas skaitosi kiekvieno priešininko atakai nublokuoti atskirai.

Puolimas ginklu = 1 Dice Roll. Veikėjui turint kelis ginklus, reikia parašyti, kuriuo ginklu yra puolama. Turint +Dice Roll atributą viename poste galima pulti naudojant skirtingus ginklus.

Svarbu! Jeigu veikėjas mato, kad kova jam yra per sunki ir jis niekaip nelaimės, jis gali iš jos pabėgti. Norint pabėgti, gale posto skliausteliuose reikia parašyti, kad veikėjas pabėga iš kovos. Pvz.: [Pabėga iš kovos].
Pabėgus iš kovos veikėjas negauna XP ir orb, kuriuos būtų užsidirbęs kovoje. Grįžti į kovą nebegalima ir toliau rašoma kitoje temoje.

Kaip ridenti dice?

Kovojant, pirmiausia aprašomas smūgis, kurį nori padaryti priešininkui, tada pasirenkamas atitinkamas kauliukas.
[Kauliukų meniu randasi po 'Preview' ir 'Send' mygtukų 'Dices roll' skiltyje]



Pasirinkus dice spaudžiama 'Send'. Atsiranda du postai: tas, kuriame aprašomas smūgis, ir kitas, kuriame išmetamas dice.
Jeigu norima mesti tą patį dice kelis kartus, vietoj '1' įrašomas atitinkamas skaičius.
Jeigu norima viename post'e mesti du skirtingus dice, spaudžiamas '+' ir vėl pasirenkamas atitinkamas dice.



Paskutinį kartą redagavo Captain, Antr. 12 26, 2017 4:08 pm. Redaguota 23 kartus(ų)

_________________
Come play my game
I'll let you win
avatar

Captain

Pranešimų skaičius : 20061

Atgal į viršų Go down

Re: Kauliukų sistema ir character sheet

Rašyti  Captain on Kv. 01 12, 2017 12:47 am

Veikėjo gebėjimai - Skill

Skill - tai individualūs veikėjo sugebėjimai. Geriausias būdas išskirti veikėją iš kitų, tai turėti unikalų gebėjimą. Skill yra kuriami atsižvelgiant į veikėjo specialybę ir gyvenimo patirtį.

Skill kuria patys rašytojai. Kuriant gebėjimą yra sugalvojamas pavadinimas ir tada aprašomas veikimas bei nauda. Pvz.: Heal: veikėjas pasigydo arba pagydo kitam 50% gyvybių.

Rašytojai gali kurti tik active skill. Tai reiškia, kad skill veiks tik tada, kai bus aktyvuojamas veikėjo. Passive skill (visada veikiantys gebėjimai) veikėjui gali būti duodami tik Captain.

Kiekvienas skill turi kainą nurodomą magic/mana taškais - MP. Pasibaigus veikėjo MP, skill naudoti nebegalima. MP kainą kiekvienam skill nustato Captain. Captain pasilieka teisę bet kuriuo metu koreguoti skill MP kainą balanso sumetimais.
Susikūrus skill, jį reikia parašyti Captain. Kiekvieno veikėjo skill žinos tik Captain ir pats rašytojas. Skill aprašymai nebus skelbiami viešai.

Svarbu! Kuriantis skill galioja viena taisyklė: gebėjimas negali pridėti, atgaminti ar kitaip manipuliuoti MP reikšme.

Skill naudojimas:

Skill panaudojimas kainuoja vieną ėjimą - postą, nepaisant kiek veikėjas turi +Dice Roll atributo.

Naudojant skill posto gale skliausteliuose reikia parašyti, kad yra naudojamas gebėjimas ir nurodyti jo pavadinimą. Pvz.: [Use: Heal].
Jeigu veikėjas savo gebėjimu nori paveikti kitą veikėją, reikia nurodyti ir to veikėjo vardą. Pvz.: [Use: Heal - Eve].
Nenurodžius naudojamo skill poste, gebėjimas nebus užskaitytas.

Veikėjas gali gauti skill įvairiais būdais: pasikėlus level, įvykdžius misiją, išmokus iš NPC ar kito veikėjo (jeigu jis gali mokyti).


Paskutinį kartą redagavo Captain, Kv. 02 16, 2017 4:57 pm. Redaguota 7 kartus(ų)

_________________
Come play my game
I'll let you win
avatar

Captain

Pranešimų skaičius : 20061

Atgal į viršų Go down

Re: Kauliukų sistema ir character sheet

Rašyti  Captain on Kv. 01 12, 2017 12:47 am

Level

Dirbant, keliaujant ar kovojant veikėjas įgauna patirties. Sukaupus tam tikrą patirties kiekį yra pasikeliamas lygis.

Kuo didesnis veikėjo level, tuo daugiau veikėjas gali nuveikti:
Su kiekvienu level veikėjas gauna po vieną naują skill;
Veikėjo gyvybės padidėja po 5 HP (max iki 100 HP);
Veikėjo mana padidėja po 1 MP;
Gali vykdyti sunkesnes misijas;
Gali keliauti į pavojingesnes vietas;
Uždirba daugiau orb'ų.
Didžiausias level, kurį gali pasiekti veikėjas, yra 20.

Veikėjas keliasi level ir planetose bei vietovėse, kuriose būna. Atlikus misiją ar padėjus NPC veikėjui kyla reputacija toje vietovėje. Kuo daugiau reputacijos veikėjas turi, tuo vietiniai NPC yra labiau linkę padėti ar padaryti nuolaidas parduotuvėse.
Reputaciją galima ir susigadinti. Jeigu veikėjas apgauna, apvogia, nužudo NPC ar panašiai, jis praranda atitinkamai reputacijos taškų. Vietiniai NPC į jį ims žiūrėti priešiškiau ir nebenorės padėti, o reputaciją reikės keltis iš naujo.
Daugiausia galima turėti 10 reputacijos taškų vienoje planetoje.


Items

Savo kelionių ir nuotykių eigoje veikėjas prisirinks įvairių daiktų. Visi daiktai, kuriuos nešiojasi veikėjas, yra surašomi į veikėjo inventorių.

Veikėjas gali gauti skirtingų rūšių daiktų:

  • Ginklai gali suteikti veikėjui papildomų atributų. Vieno ginklo panaudojimas = 1 Dice Roll.
  • Accessories gali būti užsidedami aktyvuojant jų suteikiamus atributus. Veikėjas vienu metu gali būti užsidėjęs 4 skirtingus daiktus. Jų suteikiami atributai veiks tol, kol veikėjas jų nenusiims.
  • Consumables - tai vienkartinio panaudojimo daiktai. Jie gali limituotą laiką suteikti veikėjui kažkokį buff'ą. Tokio item'o panaudojimas kainuoja vieną ėjimą - postą. Tai reiškia, kad nieko kito tuo metu daryti negalima. Kovoje šio tipo item'ų galima sunaudoti max 3. Naudojimas yra toks pats kaip ir skill. Gale posto skliausteliuose parašoma, jog yra naudojamas daiktas ir jo pavadinimas, pvz.: [Use: Jėgos ampulė].

Susisiekimo prietaisas yra kiekvieno veikėjo inventoriuje žaidimo pradžioje. Tai yra prietaisas, kuriuo pažįstami veikėjai gali kontaktuoti vienas su kitu. Jis realiu laiku išverčia pašnekovų dialogą į jiems suprantamas kalbas. Su šiuo prietaisu galima susisiekti ir su NPC, jeigu veikėjas turi jų kontaktus. Susisiekimo prietaisas gali atrodyti kaip tik nori: planšetė, racija, mini kompiuteriukas, išmanusis telefonas, etc.

Naudojimas:
Siunčiant pranešimą kitam veikėjui, pranešimo tekstą reikia rašyti toje temoje, kurioje yra veikėjas, su kuriuo yra norima susisiekti. Tokiu atveju veikėjas šią žinutę pamatys. Jeigu norima susisiekti su NPC, galima rašyti toje temoje, kurioje yra pats veikėjas.


Paskutinį kartą redagavo Captain, Št. 09 02, 2017 3:48 pm. Redaguota 9 kartus(ų)

_________________
Come play my game
I'll let you win
avatar

Captain

Pranešimų skaičius : 20061

Atgal į viršų Go down

Re: Kauliukų sistema ir character sheet

Rašyti  Captain on Kv. 01 12, 2017 12:55 am

Character Sheet

Profilyje pateikiama informacija apie veikėją.



Health: Veikėjo gyvybės taškai. Nuimami kai veikėjas patiria žalą, pridedami kai veikėjas pasigydo. Gyvybės taškams pasiekus 0 veikėjas miršta.

MP: Magijos/manos taškai. Nuimami naudojant skill, pridedami veikėjui pavalgius arba pamiegojus gyvenamojoje vietoje.

Experience: Patirties taškai. Gaunami role play žaidimo eigoje veikėjui atrandant naujus dalykus ar vietoves, kovojant, vykdant misijas. Patirties taškus galima užsidirbti ir rašant veikėjo istorijas Classified Data skiltyje.

Effects: Čia surašomos veikėjo papildomos atributikos bei jas suteikiantys daiktai. Veikėjas gali nešioti užsidėjęs iki 4 daiktų.

Inventory: Veikėjo turimi daiktai. Inventoriaus vieta nėra ribojama. Veikėjas gali su savimi turėti kokį nori kiekį daiktų.

Orb: Galaktikoje naudojamas piniginis vienetas. Orb galima gauti dirbant, kovojant, vykdant misijas ir pan.



Spaceship points: Erdvėlaivio gyvybės taškai. Nuimami erdvėlaiviui patyrus žalą, pridedami jį sutaisius. Kovoje taškams pasiekus 0 erdvėlaivis susprogsta. Veikėjo profilyje įrašytas taškų skaičius 0 reiškia, kad veikėjas erdvėlaivio neturi.

Spaceship effects: Čia surašomos erdvėlaivio papildomos atributikos. Erdvėlaivis gali kelti du skirtingus atributus.

_________________
Come play my game
I'll let you win
avatar

Captain

Pranešimų skaičius : 20061

Atgal į viršų Go down

Re: Kauliukų sistema ir character sheet

Rašyti  Sponsored content


Sponsored content


Atgal į viršų Go down

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų


 
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume